понедељак, 1. септембар 2014.

Opisi za fb

 Treba vam novi opis za Facebook? Procitajte par predloga... :D 

*Prvi dan skole ili modna revija? Tesko je reci!

*Ne govori nista, dovoljno je da se gledamo <3

*Ako voliš nekog, reci mu to. Baš sada, glasno, najglasnije. U suprotnom, 
ovaj će trenutak samo proći,a ti ćeš se uvek pitati zašto nisi pokušao..!! 


*Desilo se kad nisam to očekivala. Desilo se i više ne postoji. Mislim u mojoj glavi još postoji još mi znači. Znala sam da mi nećemo ostati dugo skupa.Ti si onaj koji menja cure lako,a ja sam ona koja se zaljubi brzo. Bilo mi je predivno s tobom, volela bi da ta ljubav još traje. Ma koja ljubav, o kojoj ja to ljubavi govorim, to je za tebe bila samo strast, prolaznost ništa važno. Jedino znam, meni je značilo. Meni, kojoj i dan danas znači. Još se nadam. A dala bi sve za to leto da se ponovi.

*Znam te ja .
Nedostajem ti tacno koliko ti meni.
Ali cutis ... 

*Kada sam se zaljubila u njega, shvatila sam da ne postoji ''moj tip''. Postoji samo onaj čiji se postupci pretvaraju u muziku i dopiru do srca. Sve ostalo je suvišno. :-$


*Najlepši osećaj je taj kada te neko smatra razlogom svoje sreće. 
*Malo ljubomore je uvek dozvoljeno. Lepo je kad znaš da se neko boji da te ne izgubi. 

*Ja želim biti ona osoba koju ćeš ti odabrati, kada te sve druge žele. 



Svakog ponedeljka izlazi jos novih statusa za fb. :D 

Нема коментара:

Постави коментар